کیت Triglycerides برند دلتا درمان (کد محصول: )

بازدیدها: 23 |
کیت Triglycerides برند دلتا درمان

موجودی: 1

451،900 تومان 429،305 تومان

تری گلیسریدها، لیپیدهایی هستند که در خون انسان وجود دارند. کالری های اضافه ناشی از دریافت غذای مصرفی که بدن به آنها نیاز ندارد در قالب لیپیدها ذخیره می شوند. تری گلیسرید یا تری آسیل گلیسرول از ترکیب یک الکل سه عامله (گروه هیدروکسیل) به نام گلیسرول و سه اسید چرب ایجاد می‌شود.

  • کاربرد بالینی:

جذب تری گلیسرید های غذا در روده و پس از اثر آنزیم لیپاز و تجزیه آن‌ها به مونوگلیسرید صورت می‌گیرد. سپس در سلول‌های روده مجدداً تری گلیسرید تشکیل و از طریق شیلومیکرون ها و سیستم لنفاوی وارد گردش خون وریدی می‌شود. محل اصلی متابولیسم تری گلیسرید در بدن سلول‌های کبد و سلول‌های چربی است. تری گلیسرید ها نوعی از چربی های موجود در خون می باشند. این ترکیبات به واسطه لیپوپروتئین ها منتقل می گردند. اندازه گیری تری گلیسرید ها برای بررسی خطر ابتلا به بیماری کرونری قلب انجام می گردد. در واقع این آزمایش بخشی از آزمایش های چربی خون می باشد که شامل اندازه گیری کلسترول و لیپوپروتئین ها نیز می شود. در افراد مشکوک به اختلالات متابولیسم چربی نیز این آزمایش انجام می گیرد.

در بیماری هایی مثل کم کاری تیروئید، رژیم پر کربوهیدرات، نارسایی مزمن کلیه، سندرم نفروتیک، بیماری ذخیره گلیکوژن (بیماری فون ژیرکه)، هایپرلیپیدمی، بیماری دیابتی که به خوبی کنترل نشده باشد، هایپر تری گلیسریدمی فامیلی و کمبود آپوپروتئین C-IIسبب افزایش سطوح تری گلیسرید می شود. سوء تغذیه، سندرم سوء جذب، پرکاری تیروئید و آبتا لیپوپروتئینمی سبب کاهش سطوح تری گلیسرید می شوند.

  • عوامل مداخله گر:

داروهایی نظیر قرص های ضد بارداری، کلستیرآمین و استروژن ها سبب افزایش سطوح تری گلیسرید می شوند، همچنین عواملی چون مصرف الکل، غذای چرب و بارداری نیز سبب افرایش سطح تری گلیسرید می گردند و در مقابل داروهایی مثل استاتین ها، اسید آسکوربیک، آسپاراژیناز، کولستیپول، فیبرایت ها و کلوفیبرات سبب کاهش مقادیر تری گلیسرید می شوند.

تست های مرتبط با این آزمایش لیپوپروتئین VLDL، LDL، HDL و کلسترول بوده و انجام آن نیاز به 12 الی 14 ساعت ناشتایی دارد و تنها مصرف آب بلامانع است.

نوشتن دیدگاه برای این محصول!

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های عادی صورت نگیرد.
Copyright MAXXmarketing GmbH
JoomShopping Download & Support

تضمین بهترین قیمت

خرید با ارزانترین قیمت

تحویل آنی

دریافت آنی پس از پرداخت

ضمانت اصل بودن

محصولات با لایسنس

پرداخت آنلاین

با کارت های عضو شتاب

ما را دنبال کنید

خبرنامه

تماس با ما

location تهران - شکوفه شمالی - خ 20 متری انقلاب - مجتمع جوانه - طبقه 3 - واحد 34
phone 02155871580
phone 02155870306
phone 09198233783
mail این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید