کیت IRON برند دلتا درمان (کد محصول: )

بازدیدها: 22 |
کیت IRON برند دلتا درمان

موجودی: 1

326،400 تومان 310،000 تومان

آهن عنصری شیمیایی است که جهت تولید گلبول‌های قرمز ضروری می باشد. این ماده بخش مهمی ‌از هموگلوبین موجود در گلبول‌های قرمز را تشکیل می‌دهد (هموگلوبین پروتئینی است که اکسیژن را در سرتاسر بدن ما منتقل می‌کند). آهن همچنین برای تولید بعضی از پروتئین‌ها و آنزیم‌ها در بدن ضروری است. تقریباً 70 درصد آهنی که جذب می‌شود برای ساختن هموگلوبین مصرف می‌شود مابقی آن نیز تحت نام‌های Ferritin و Hemosiderin در بافت‌ها ذخیره می‌شود. اگر میزان مناسبی از این ماده از طریق رژیم غذایی دریافت نگردد، بدن از ذخایر آهن که در بافت‌ها موجود است استفاده می‌نماید در صورتی‌که این روند ادامه پیدا کند سطح آهن خون پایین می‌آید و فرد به کم‌خونی فقر آهن مبتلا می‌شود.

در حالت بر عکس، اگر میزان آهن در خون زیاد باشد این میزان به صورت متناوب در بافت‌ها ذخیره می‌گردد و به مرحله ى صدمه به بافت‌ها می رسد، مانند صدماتی که به بافت کبد و پانکراس می‌رسد.

  • کاربرد بالینى:

معمولاً در آزمایش‌های CBC یا زمانی که فرد علائمی ‌از کم‌خونی یا پرخونی را بروز دهد، جهت سنجش میزان آهن بدن این آزمایش درخواست می‌شود.

معمولاً این آزمایش را با آزمایش‌هایی دیگرى مانند؛ Ferritin و TIBC (آهن پیوند شده) درخواست مى کنند.

نوشتن دیدگاه برای این محصول!

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های عادی صورت نگیرد.
Copyright MAXXmarketing GmbH
JoomShopping Download & Support

تضمین بهترین قیمت

خرید با ارزانترین قیمت

تحویل آنی

دریافت آنی پس از پرداخت

ضمانت اصل بودن

محصولات با لایسنس

پرداخت آنلاین

با کارت های عضو شتاب

ما را دنبال کنید

خبرنامه

تماس با ما

location تهران - شکوفه شمالی - خ 20 متری انقلاب - مجتمع جوانه - طبقه 3 - واحد 34
phone 02155871580
phone 02155870306
phone 09198233783
mail این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید