کیت COPPER+STD برند دلتا درمان (کد محصول: )

بازدیدها: 20 |
کیت COPPER+STD برند دلتا درمان

موجودی: 1

985،600 تومان 936،000 تومان

مس در خون به سرولوپلاسمین متصل شده و از طریق صفرا دفع می‌شود. این عنصر کمیاب نقش مهمی در تغذیه دارد و در پروتئین‌های مختلفی نظیر سرولوپلاسمین، اریتروکوپرئین، سیتوکروم اکسیدازC و تیروزیناز وجود دارد. مس به‌ عنوان یک آنتی‌اکسیدان قوی، رادیکال‌های آزاد را از بین می‌برد و از آسیب‌های سلولی جلوگیری می‌کند. همچنین در بدن در جلوگیری از بسیاری اختلالات مانند کم‌خونی نقش اساسی دارد.

  • کاربردهای بالینی:

بیماری ویلسون، بیماری مادرزادی است که علل اصلی ایجاد آن اختلال در انتقال فلزی در بدن به نام مس است. مسِ سرم، در بیماری ویلسون همراه با سایر علائم بالینی، پایین‌تر از محدوده طبیعی است. سندرم منکس یک اختلال ارثی نادر است که به بیماری انتقال مس یا بیماری موی مجعد نیز خوانده می‌شود. مشخصه اَصلی این بیماری عقب ماندگی ذهنی، آسیب سیستم عصبی و موهای نازک و شکننده است، که در انتقال و جذب مس اختلال ایجاد می کند. کمبود مس هر چند نادر است ولی سبب بروز کم‌خونی هایپوکروم ماکروسیتیک، نوتروپنی و تغییرات استخوانی، مشکلات و اختلالات پوستی، مشکلات شنوایی، افسردگی و پرخاشگری، التهاب برخی استخوان‌های بدن مانند قوزک پا و کاهش کلسترول می‌شود.

کمبود مس همچنین در بیماران تحت) TPN تغذیه کامل وریدی)، نوزادان و کودکان نارس و نیز کودکان نجات‌یافته از سوء‌تغذیه ی شدید پروتئین دیده می‌شود. در این حالت کم خونی ایجاد شده به آهن و ویتامین‌ها پاسخی نداده و لکوپنی با شمارش لکوسیتی کمتر از 1500 میکرولیتر بر میلی‌متر مکعب دیده می‌شود. کاهش سطح مس در سندرم نفروتیک و سوختگی ها نیز دیده می شود.

  • عوامل مداخله گر:

غلظت های بالای ید و باریم در نتیجه آزمایش اختلال ایجاد می کند. قرص های ضد بارداری خوراکی ، استروژن ها، فنی توئین، کاربامازپین و فنوباربیتال منجر به افزایش سطح مس می شود.

نوشتن دیدگاه برای این محصول!

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های عادی صورت نگیرد.
Copyright MAXXmarketing GmbH
JoomShopping Download & Support

تضمین بهترین قیمت

خرید با ارزانترین قیمت

تحویل آنی

دریافت آنی پس از پرداخت

ضمانت اصل بودن

محصولات با لایسنس

پرداخت آنلاین

با کارت های عضو شتاب

ما را دنبال کنید

خبرنامه

تماس با ما

location تهران - شکوفه شمالی - خ 20 متری انقلاب - مجتمع جوانه - طبقه 3 - واحد 34
phone 02155871580
phone 02155870306
phone 09198233783
mail این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید