کیت الایزا VEGF (کد محصول: )

بازدیدها: 80 |
کیت الایزا VEGF

موجودی: 1

5،255،000 تومان 4،729،500 تومان

کیت الایزا VEGF که به نام کیت الایزا سنجش فاکتور رگ زایی V نیز شناخته میشود مناسب استفاده تحقیقاتی جهت اندازه گیری فاکتور VEGF میباشد.VEGF که مخفف عبارت Vascular endothelial growth factor میباشد، یک مولکول سیگنالینگ است که موجب تحریک رگ سازی  و شده و جزء خانواده مولکول‌های رشد می‌باشد. این مولکول عمدتاً در شرایط هیپوکسی (کمبود اکسیژن) تولید می‌شود.

آزمایش VEGF و بیماریهای مرتبط

سطح سرمی این مولکول در بیماری‌های مرتبط با هیپوکسی مانند آسم برونشیال و دیابت به میزان زیادی افزایش پیدا می‌کند. افزایش بیش از حد این مولکول منجر به برخی اختلالات مانند Retina می‌شود؛ بنابراین این مولکول به‌عنوان یک شاخص در ایجاد رگ زایی کاربرد فراوانی در مطالعات آزمایشگاهی برای بررسی وضعیت یک بیماری و یا اثرات یک دارو دارا می‌باشد.

 

کیت الایزا VEGF کارمانیا پارس ژن با استفاده از آنتی‌بادی‌های مونوکلونال ضد VEGF انسان طراحی و تولید شده است، بنابراین در اندازه‌گیری موارد مشابه حیوانی و انسانی کاربرد ندارد. دامنه نرمال VEGF در سرم انسان بین 5 تا 100 پیکو گرم گزارش شده است اما بااین‌وجود دامنه نرمال هر جمعیت می‌بایست توسط محققین گرامی تعیین گردد.

 

نوشتن دیدگاه برای این محصول!

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های عادی صورت نگیرد.
Copyright MAXXmarketing GmbH
JoomShopping Download & Support

تضمین بهترین قیمت

خرید با ارزانترین قیمت

تحویل آنی

دریافت آنی پس از پرداخت

ضمانت اصل بودن

محصولات با لایسنس

پرداخت آنلاین

با کارت های عضو شتاب

ما را دنبال کنید

خبرنامه

تماس با ما

location تهران - شکوفه شمالی - خ 20 متری انقلاب - مجتمع جوانه - طبقه 3 - واحد 34
phone 02155871580
phone 02155870306
phone 09198233783
mail این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید