لوله لخته سرم (حاوی Gel & Clot Activator ) (کد محصول: )

بازدیدها: 98 |
لوله لخته سرم (حاوی Gel & Clot Activator )

موجودی: 20000

1،850 تومان 2،600 تومان

لوله های سرم (Serum) فرتست فاقد ماده ضد انعقاد به منظور جمع آوری سرم و فرآیند لخته سازی خون مورد استفاده قرار می گیرند. لوله ها سرم برای نگهداری نمونه خون بیمار استفاده می شود.
این نوع لوله برای آزمایشگاه های تشخیص طبی همانند آزمایش های بیوشیمی (Biochemistry) و سرولوژی (Serology)، ایمونولوژی (Immunology) و اندازه گیری اعم از پارامترهای شیمیایی خون نظیر قند خون، کلسترول، تریگلسیرید، اوره، آنزیم ها، تست های کبد، کراتینین و املاح خون اعم از پتاسیم، سدیم و... مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایا:
  • تولیدشده با استفاده از دستگاه های اتوماتیک
  • عدم نشتی خون، ضمن بسته شدن راحت در لوله ها
  • نشانه‌گذاری لوله جهت افزایش دقت نسبت خون به مواد افزودنی
  • حاوی افزودنی ها با غلظت دقیق، طبق استانداردهای بین‌المللی CLSI
  • استفاده از لیبل ضدآب، دارای اطلاعات دقیق و کامل نوع لوله و افزودنی آن
  • استفاده از پلیمرPP با گرید ویژه جهت جلوگیری از تداخل در نتایج آزمایش
  • 15جعبه 100تایی در هر کارتن (1500ویال)

لوله های سرم به منظور جمع آوری سرم خون مورد استفاده قرار می گیرد. بدین منظور می بایست فرآیند لخته سازی خون انجام پذیرد و سپس سرم با انجام عملیات سانتریفیوژ جداسازی می گردد. بنابر این این لوله ها نقش نگهداری نمونه خون بیمار را ایفا می کنند و نمونه سرم پس از عملیات سانتریفوژ از لخته خون جدا می شود تا آزمایشات مربوطه بر روی سرم انجام پذیرد.
این لوله ها در2حالت بدون ماده افزودنی و با ماده افزودنی فعال کننده لخته استفاده می شوند. در حالت بدون فعال کننده لخته زمان لخته سازی خون زیاد می باشد از اینرو برای انجام سریعتر فرایند از مواد فعال کننده لخته در لوله های خون گیری سرم استفاده می شود. مطالعات صورت گرفته نشان می دهد که در صورت حفظ مقدار و غلظت مشخص این مواد در لوله های خون گیری، بر روی سرم ها تاثیر قابل مشاهده ای وجود نداشته است.
این نوع لوله خون گیری یکبار مصرف در آزمایشگاه های تشخیص طبی برای تست های بیوشیمی و سرولوژی و اندازه گیری اعم از پارامترهای شیمیایی خون نظیر قند خون، کلسترول، تریگلسیرید، اوره، آنزیم ها، تست های کبد، کراتینین و املاح خون اعم از پتاسیم، سدیم و... مورد استفاده قرار می گیرد. میزان خون مورد نیاز به نوع آزمایش و دستور پزشک بستگی دارد.

نوشتن دیدگاه برای این محصول!

در روزهای عادی، سفارش‌ طبق رویه‌های زیر ارسال می‌شود. در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های عادی صورت نگیرد.
Copyright MAXXmarketing GmbH
JoomShopping Download & Support

تضمین بهترین قیمت

خرید با ارزانترین قیمت

تحویل آنی

دریافت آنی پس از پرداخت

ضمانت اصل بودن

محصولات با لایسنس

پرداخت آنلاین

با کارت های عضو شتاب

ما را دنبال کنید

خبرنامه

تماس با ما

location تهران - شکوفه شمالی - خ 20 متری انقلاب - مجتمع جوانه - طبقه 3 - واحد 34
phone 02155871580
phone 02155870306
phone 09198233783
mail این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید